De Aventon Pace 500 is sneller dan veel elektrische stadsfietsen en de prijzen zijn gewoon

Gewicht: 222kg. (M)

Stijl:
tarief e-bike, stad/stad/forens

Materiaal:
aluminium

Wielmaat: 27,5 in.

Motor: 500 g, klasse 3 (45 km/u)

Batterijcapaciteit:
30 tot 50 mijl, onderhouden

De ideale fiets voor :
Sneller bewegen dan de meeste stedelijke e-bikes je kunnen schieten, voor ongeveer de helft van de kosten

De meeste verticale, casual e-cruisers die onze werkplek binnenrijden om te testen, zijn klasse 1, wat betekent dat hun trapondersteuning uitkomt op 32 km/u. Dat is snel genoeg – en veel voldoening – om door de stad te razen en snel op plaatsen te komen. De Class 3 Aventon Pace 500 e-bike heeft wat meer plezier nodig – 13 km/u langer om precies te zijn. Bovendien wil hij dat je de mogelijkheid hebt om helemaal niet te trappen, maar toch mee te cruisen in Klasse 1-tempo. Dit is hoe het werkt.

Zoals de meeste e-bikes heeft de Pace 500 verschillende trapondersteuningsniveaus. Op de populaire Bosch-systemen zie je deze als wander, eco, tour, sport/emtb en turbo. Op de Pace 500 zijn ze slechts ongeveer 1 tot en met 5, waarbij aan / nul loophulp is, 4 Bosch’s turbo gelijk is (behalve de Performance Line-snelheidsmotor), en 5 die extra 8 mph-boost is. Maar de Pace heeft iets nietontdekt op heel wat hedendaagse e-bikes. Naast pedaalkracht heeft hij bovendien een gashendel – in het geval van deze Pace, een kleine duimpeddel over de linkerkant van het stuur naast de controllereenheid. Om het op gang te krijgen, trap je gewoon. Er is minder dan één volledige omwenteling van de cranks nodig, op welke manier dan ook (behalve bij dwalen, om veiligheidsredenen), voordat de controller wordt ingeschakeld. En als dat zo is, warmt hij op en houdt hij continu (en met stabiel bedoel ik fluctueert) tussen 19,7 en 33 km/u. Gebruik de remmen en, net als de cruisecontrol van uw auto, slaat hij af.

5 Functies Die We Geweldig Vinden Aan De Pace 500

Wie is Aventon?

Het in Californië gevestigde Aventon is een fabrieksbedrijf dat zijn frames en vorken assembleert.

Hydraulische schijfremmen

Je moet een betrouwbare remkracht hebben als je op een speedbike voortkabbelt.

Geïntegreerde batterij

De semi-geïntegreerde batterij in de onderbuis heeft een geclaimd bereik van 30 tot 50 mijl.

E-bike-geclassificeerde banden

De Kenda Kwick Seven.5 stadsbanden van 27,5 x 6 cm zijn geschikt voor e-bikes.

Motor met 500 watt snelheid

De Pace 500 is een klasse 3 e-bike, wat betekent dat hij een topsnelheid van 45 km/u haalt.

De fiets zelf heeft een aluminium frame, een naar achteren gebogen stuur, ergo-grepen, een stevige standaard, hydraulische schijfremmen, 8-speed Shimano-schakeling en versnelling, 27,5×6 cm Kenda-banden en een zadel ter grootte van Texas, en fatsoenlijk ol klassieke stads/commuter-bike geometrie. Het is niet uitgerust met spatborden of een bagagerek, maar je kunt ze toevoegen.

Wat betreft de krachtcomponent van de Pace 500, deze komt in de vorm van een 500 watt achternaafmotor, een semi-geïntegreerde batterij op de achterbuis en een display-eenheid gemonteerd op de stuurpen vooraan en in het midden, met een groot, aanpasbaar scherm voor eenvoudig bekijken.

Een van de meest opvallende kenmerken die het vermelden waard zijn met betrekking tot de Aventon Pace 500-snelheidsfiets, zijn echter de kosten. Als bewijs dat goede e-bikes zich niet meer opstapelen op onbereikbare wenslijsten; ze worden eindelijk een realiteit voor de massa.

tempo 500,

  • Motor met naafaandrijving is niet zo eenvoudig als middenmotor van Bosch

Nog Een Aventon Pace 500 E-bike

Er zijn twee Pace 500’s: degene die hier wordt besproken, samen met een instapmodel. Beide zijn verkrijgbaar in de maten small en medium, echter de non-instap komt ook uit large. Er zijn twee kleuropties voor de doorstap: scatter white en celeste; de niet-ST komt van diepzwart en de SoCal-zandkleur die hier wordt weergegeven. Wat de specificaties betreft, is er een klein verschil tussen beide modellen: de doorstap omvat een zadelpen met een diameter van 30,4 mm, terwijl de niet-ST’s 31,6 mm zijn. Beide modellen kosten:

Wat Maakt Het Tempo In Beweging?

Wanneer de meeste e-bikes zijn uitgerust met volledige systemen – motor, batterij en display – van bekende merken zoals Bosch en Shimano, gebruikt de Pace 500 een aangepast elektrisch systeem dat we speciaal voor deze fiets hebben samengesteld, stelt Aventon marketingmanager Esteban Raposo . De reden? Raposo en zijn team wilden de ontwerpspecificaties van de fietsen niet beperken. Met een duimgas aan de linkerkant van deze bedieningseenheid kunt u met 32 km/u cruisen zonder te hoeven trappen.

Trevor Raab

Met een 500 watt naafmotor kun je met een snelheid van 45 km/u meerijden en de batterij heeft een bereik van 30 tot 50 mijl. Als je op een rechte weg bent, kun je met een handige duimgashendel aan de linkerkant van de pub met 32 km/u voortvaren zonder te hoeven trappen – en hij schakelt uit zodra je op de rem trapt. Mijn eerste gedachten bij het gebruik van de gashendel waren: hoe lang kan ik dit echt doen voordat mijn duim gevoelloos wordt? En hoe vaak zal ik op een weg zijn zonder stopborden, geen stoplichten en geen bochten waarvoor ik wasbeurt nodig heb? Anders gezegd, wanneer zal deze gashendel echt van pas komen, vooral in stadsstraten waar het remmen vrij constant is. Blijkt dat ik het vrij vaak gebruikte op langere stukken landweg met heel weinig verkeer. Wat betreft deze zere duim, tenzij je de Pace op Highway 46 door North Dakota rijdt,u zult lang genoeg op het gaspedaal drukken om u te krijgen. En laten we zeggen dat je samen aan het cruisen bent en dat er ook een nietsvermoedende schildpad je pad kruist, een paniekstopfunctie – die alleen wordt geactiveerd als je in niveau twee of hoger bent – en de motor volledig uitschakelt. Om het weer in te schakelen, verlaagt u het vermogen om graad 1 of nul te helpen voordat u opvoert en doorgaat zoals u was.

Een groot display is niet moeilijk te zien en heeft aanpasbare opties. Trevor Raab

Aanpasbare Weergave

Een vrij grote (3 x 2-inch) schermeenheid, gemonteerd op de stuurpen, plaatst al uw functies direct voor u persoonlijk zodat u ze gemakkelijker kunt bekijken. Naast de algemene informatie die u moet begrijpen over het soort fiets dat u zou kunnen laten stranden door de resterende levensduur van de batterij, het huidige tarief, de hulpmodus en de reisafstand, vertelt het u ook de maximale en gemiddelde snelheid, systeemkilometers en of de loopmodus is ingeschakeld (dat doet u door de knop omlaag op de controllereenheid ingedrukt te houden). Het display heeft een achtergrondverlichtingskeuze met drie helderheidsgraden, die u waarschuwt als er iets mis is, en biedt ook twee reisafstandslogboeken (B en A). Schakelen tussen elk van deze functies wordt voltooid met behulp van de knoppen omhoog, omlaag en M op de controllereenheid. Het is veel om te onthouden. Gelukkig,je hebt de mogelijkheid om het scherm te personaliseren – met vijf van die zes functies – zodat het precies laat zien wat je wilt op het moment dat je het aanzet.

Dit materiaal wordt geïmporteerd vanuit embed-name. Mogelijk kunt u de identieke inhoud in een ander formaat vinden, of u kunt meer informatie vinden op hun internetsite.

De Manier Waarop De Pace 500 E-bike Rijdt

Op het moment dat ik aan de kruk draaide, sprong de Pace 500 van de lijn als een onrustige peuter in een paaseierenjacht. En ik kon het niet helpen, maar onmiddellijk de hulp van het maximale bedrag opvoeren om erachter te komen hoe 45 km/u precies aanvoelt. Het lukte me om de fiets op maximale snelheid te krijgen, maar alleen op lichte (of steilere) hellingen waar ik wat harder moest trappen. Op vlakke wegen merkte ik dat ik in de zwaarste uitrusting ronddraaide voordat de fiets de 28 kan bereiken. Toen ik Raposo hierover vroeg, was hij het daarmee eens. We hebben de fiets aanvankelijk gespecificeerd voor heuvelachtiger terrein, maar we hebben sindsdien erkend dat de meerderheid van de mensen er ongeveer 60 tot 70 procent van hun tijd op horizontale straten mee rijdt.Raposo en zijn team onderzoeken verschillende kettingbladopstellingen – de fiets heeft momenteel een 42t kettingblad en een 8-speed Shimano Altus 11-32t cassette – en overweegt een grotere in toekomstige wijzigingen. Desalniettemin zul je merken dat je die maximale snelheid van 28 mph vaak genoeg bereikt om te waarderen dat je de keuze hebt, vooral op beklimmingen.

En dan is er dit gaspedaal. Als je, net als ik, te ongeduldig bent om er vertrouwd mee te raken voordat je op de fiets springt en weggaat, dan is het allemaal een raadspel tot je het doorhebt. Tijdens mijn eerste rit stimuleerde ik de fiets opgewonden tot bijna 45 km/u, en duwde ik vervolgens het gaspedaal in, anticiperend om mijn tempo vast te houden. Ik staarde toen vragend naar het scherm terwijl mijn snelheid daalde tot ongeveer 32 km/u. Ik trapte toen op de rem om een bocht te maken en zag dat al mijn harde werk wegviel. Dan was het logisch. De regelaar is beperkt tot 32 km/u volgens de Californische wet op e-bikes. Dus of je nu samen aan het cruisen bent met 42 km/h of 23 km/h, zodra je het gaspedaal indrukt, blijft het stabiel tussen 19,7 en 33 km/h (uit mijn ervaring). Om eraan deel te nemen, hoef je alleen maar de krukken een beetje te draaien en om hem uit te schakelen, op de remmen tikken.Beide functies zijn om veiligheidsredenen – je kunt niet per ongeluk het gaspedaal indrukken en de motor naar voren laten springen als je er niet echt op zit en trapt, en je hebt de kracht om dit volledig te voorkomen door de wielen te raken. In werkelijkheid moet u hard genoeg op de rem trappen – wanneer u in ondersteuningsniveau 2 of hoger bent – en dat een paniekstop de motor uitschakelt.

De Pace 500 is uitgerust met 27,5×6 cm Kenda Kwick Seven.5 banden met e-bike-classificatie. Ze rolden snel over gladde stadsstraten en gebarsten landweggetjes, en als ik ze op een squishy sintelpad nam, kwamen ze erdoor zonder te vallen. Ik raakte natuurlijk een stuk dat bedekt was met knapperige bladeren op bevroren zand, en moest buig de trapondersteuning terug tot ongeveer niveau 3, zodat ik het rustig aan kon doen totdat ik weer op een gladde ondergrond was. U zult merken dat als u door de hulpmodi schakelt terwijl u uw inspanning precies hetzelfde houdt, u een marginaal consistente selectie voor elke graad zult vinden. Op trapondersteuningsniveau 1 motor je bijvoorbeeld met ongeveer 12 tot 23 km/h tot ongeveer 26 km/h in par 2 en hoger en hoger met elke hulpmodus totdat je de maximale 28 hebt bereikt. je snapt waar elke graad eindigt,het maakt het gemakkelijk om te bepalen hoe snel je moet of moet gaan.

3 Bagagedragers Achter Voor Meer Nut

Sluit je spullen op

Blackburn Interlock
bagagedrager Gebruik hem samen met de Blackburn Central Saddle Bag Pannier, die op deze bagagedrager vastklikt.

Nu, over die kosten. Hoe kan een strak ogende, comfortabele, betrouwbare e-bike met zoveel functies, die 45 km/u gaat, zo weinig kosten? Volgens Raposo is het doel van ons bedrijf om kwaliteitsproducten te maken die haalbaar zijn. De Aventon Pace 500 is niet ontworpen om op de top van de e-bike-ranggrafieken te staan. Het is bedoeld voor iemand die geïnteresseerd is in een plezierige en comfortabele rit. We stopten het geld waar het nodig was en werd gewaardeerd – hydraulische remmen, banden met e-bike-classificatie en een gaspedaal – en bespaarden op gebieden waar pleziergerichte rijders niet zouden missen.

Als u vastbesloten bent een e-systeem te gebruiken waarmee u vertrouwd bent of als u de gegarandeerde stilte van een Bosch Active Line-motor nodig hebt (de Paces niet) of als u de noodzaak van snelheid niet inziet, laat staan de toevoeging van een gaspedaal, mogelijk de Pace 500 is niets voor jou. Als alles wat je nodig hebt echter een kwalitatieve, rechtopstaande, comfortabele, snelle, aantrekkelijke en onderscheidende elektrische stadsfiets is die ongeveer half zoveel kost in zijn categorie, dan is de Pace 500 een meer dan respectabele concurrent.